Ұйымдастыру техникасына арналған шығыс материалдарын сатып алу, жөндеу және техникалық қызмет көрсету

Ұйымдастыру техникасына арналған шығыс материалдарын сатып алу, жөндеу және техникалық қызмет көрсету

Тендер түрі:
ашық
Өткізілетін күн:
31.07.2025
Тендердің басталуы:
14:30
Сауда аяқталуы:
16:30
Алматы қ., Абай даңғылы, 10В
3 қабат, 310 кабинет
04.07.2025

Пакеттер мен ұсыныстарды жинақтау

Мерзімі:
30.07.2025
Уақыты:
12:00-ге дейін
Мекенжайы:
Абай даңғылы, 10В, 204-кабинет

Сатып алынатын тауарлардың/қызметтердің атаулары Сатып алуға арналған техникалық айрықшама деп аталатын №2 Қосымшада, Сатып алуға арналған техникалық айрықшама - №3 Қосымшада келтірілген.  

Тендерге қатысуға әлеуетті жеткізушіге қойылатын талаптар деген №1 Қосымшада баяндалған өлшемдерге сәйкес келетін әлеуетті жеткізушілер жіберіледі.

Тендерге қатысу үшін қажетті құжат пакеттері

Заңдық құжаттар
  1. құрылтай құжаттары, заңды тұлғаны тіркеу/қайта тіркеу туралы куәлік (Жарғы, қосалқы құн салығы бойынша тіркеу есебіне қою туралы куәлік);
  2. мемлекет лицензиялайтын қандай болса да қызмет жүргізу лицензиялары (егер сатып алынатын тауарлар/жұмыстар/қызметтер бойынша қызмет лицензиялануға жататын болса).
Қаржы құжаттамасы
  1. қызмет көрсетуші банктен үміткердің банктік деректемелерін, үміткердің банк алдында мерзімі кешіктірілген берешегінің жоқ екендігін растайтын анықтаманың түпнұсқасы
  2. заңды тұлғаның мөрімен бекітілген, бір жыл үшін заңды тұлғаларға арналған қаржы есептілігі, мөр болған жағдайда мөрмен бекітілген, жеке кәсіпкерлерге арналған салық декларациясы
  3. жеткізушінің тіркелген жері бойынша Салық комитетінің салық төлемдері бойынша берешектің жоқ екендігі туралы анықтаманың түпнұсқасы
  4. Тендер өткізілетін алдында 2 (екі) жыл бұрын Корпоративтік табыс салығы бойынша декларация. Алдыңғы екі жылда салық есебінде залалдар болған жағдайда, қатысушы ұсынылған тауардың / қызметтің (кейін халықаралық іскерлік операцияның мәні болып табылатын, тауарларды/жұмыстарды/қызметтерді сатып алу бойынша) негізделген бағаларын беруі қажет
Басқа құжаттар
  1. бұрын жеткізушімен ынтымақтаса жұмыс істеген заңды тұлғалардың/жеке кәсіпкерлердің міндеттемелерді уақтылы, толық орындауды және т.б. (бар болған жағдайда) қоса, ынтымақтастық тәжірибесінің бағалануы мен сипаттамалары бар ұсынымдары мен пікірлері
  2. Жеткізуші осы тендерге қоса беру қажет деп санайтын басқа да құжаттама

Келісімшарт жасалған жағдайда Банкке келесі құжаттарды беру қажет болады:

  • құрылтай құжаттарының, бірінші басшыға шығарылған бұйрықтың, заңды тұлғаны тіркеу/қайта тіркеу туралы куәліктің (Жарғы, қосалқы құн салығы бойынша тіркеу есебіне қою туралы куәлік) нотариалды куәландырылған көшірмелері
  • қызмет көрсетуші банктен үміткердің банктік деректемелерін, үміткердің банк алдында мерзімі кешіктірілген берешегінің жоқ екендігін растайтын анықтаманың түпнұсқасы
  • жеткізушінің тіркелген жері бойынша Салық комитетінің салық төлемдері бойынша берешектің жоқ екендігі туралы анықтаманың түпнұсқасы

Банктің Тендерлік комиссиясы тендерлік өтінімдерді қарастыруға, бағалауға және салыстыруға қатысты ақпаратты әлеуетті қызметтерді жеткізушілерге немесе тендерлік өтінімдерді қарастыруға, бағалауға және салыстыруға ресми түрде қатыспайтын басқа тұлғаға ашпауға құқылы екендігін ескертеміз.

«Нұрбанк» АҚ тендерге қатысуға өтінім берген әлеуетті жеткізушілерге тендердің өткізілмейтіні немесе кейінге қалдырылғаны туралы жазбаша хабарламасын жібере отырып, тендерді өткізбеуге немесе кейінге қалдыруға құқылы.  

Әлеуетті жеткізуші тендерлік өтінімдерді берудің соңғы мерзімі аяқталғанға дейін өтінімін өзгертуге немесе қайтарып алуға құқылы.

Тендер әлеуетті қызмет ұсынушының өкілетті тұлғасының қатысумен немесе олай болмаған жағдайда, өкілетті тұлғаның қатысуынсыз жүргізілетін болады.

Техникалық тапсырма бойынша өзге де құжаттама пакетін қалыптастыру мәселелері бойынша Оспанбаев Сабитке хабарласуыңызды сұраймыз:  +7 (727) 2 500 000, (ішкі 4000), sospanbayev@nurbank.kz

Қатысуға өтінім