Компьютерлік және перифериялық жабдықтарды сатып алу

Компьютерлік және перифериялық жабдықтарды сатып алу

Тендер түрі:
Ашық
Өткізілетін күн:
31.07.2025
Тендердің басталуы:
14:30
Сауда аяқталуы:
16:30
Алматы қ., Абай даңғылы, 10В
3 қабат, 310 кабинет
04.07.2025

Пакеттер мен ұсыныстарды жинақтау

Мерзімі
30.07.2025
Уақыты:
12:00-ге дейін
Мекенжайы:
Абай даңғылы, 10В, 204-кабинет

Тендерге қатысу үшін қызмет көрсетуші әлеуетті жеткізушілерге қойылатын талаптар

Тендерді өткізу сәтінде келесі талаптарға сәйкес келетін заңды тұлғалар (әлеуетті қызмет жеткізушілер) тендерге жіберіледі: 

  • кәсіби құзыреттілігі мен жұмыс тәжірибесі, қызмет көрсету туралы келісімшартына сәйкес міндеттемелерді орындау үшін қажетті қаржы, материалдық және еңбек ресурстары болуы тиіс
  • бұрын жасалған келісімшарттар бойынша «Нұрбанк» АҚ-ның тарапынан кінәраттардың болмауы тиіс
  • төлеуге қабілетті, таратылуға жатпайтын болуы тиіс, оның мүлкіне тыйым салынбаған, оның қаржы-шаруашылық қызметі Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте тоқтатылмаған болуы тиіс
  • тендерге қатысуға өтініш берген сәтте және қызмет көрсету туралы келісімшарт жасалған сәтте салықтар мен бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша өз міндеттемелерін орындауы тиіс
  • Алматы, Астана, Ақтау, Атырау, Ақтөбе, Орал, Петропавл, Шымкент, Қарағанды, Павлодар, Қостанай, Семей, Өскемен, Талдықорған, Көкшетау, Тараз қалаларында жеткізілетін жабдыққа кепілдікті қызмет көрсету бойынша сервис орталығының немесе сервистік серіктестің болуы (атауы, мекенжайы, байланыс деректері көрсетіле отырып ақпарат беріледі)
  • Жабдыққа кепілдіктің мерзімі – тауардың барлық ассортиментіне 1 жылдан кем емес
  • әлеуетті Жеткізуші тендерлік өтінімін дайындау мен беруге байланысты барлық шығындарды артады, ал Банк пен тендерлік комиссиясы тендердің өткізілу сипаты мен қорытындыларына қарамастан, осы шығындар бойынша міндеттемелерді артпайды және жауап бермейді
  • Алматы қаласы мен өңірлер бойынша жеткізу «Нұрбанк» АҚ ұсынған жоспарға сәйкес белгіленген мерзімде жүзеге асырылуы тиіс
  • Әрбір тауар бірлігінің құны Сатып алушыға техникалық айрықшамада көрсетілген мөлшерден асатын қосымша тауар бірліктері қажет болған жағдайда, қосымша сатып алу мақсатында Келісімшарттың қолданылу мерзімі ішінде бекітіледі
  • Кепілдік мерзімі ішінде істен шыққан компьютерлік жабдық пен перифериялық құрылғылардың кемінде 5 бірлігін сервис орталығына және Тапсырыс берушінің ҚР бойынша орналасқан жеріне кері жеткізу бойынша барлық көлік шығындарын Жеткізуші өз мойнына алады (жеткізу құны тауардың құнына кіруі тиіс)
  • Төлем шарттары: 50% алдын ала төлем, 50% тауарды жеткізу факті бойынша

Бағдарламалық өнімдердің техникалық айрықшамалары мен сипаттамасы №1 Қосымшада келтірілген (№1 ЛОТ, №2 ЛОТ).  

Тендерлік өтінімдерді бағалау критерийлері
  • әлеуетті жеткізушінің жоғарыда аталған талаптарға сай келуі
  • тендерге берілген өтінішінің тендерлік құжаттаманың техникалық айрықшамаларына сәйкес келуі
  • ұсынылған баға
  • төлем шарты
  • жабдықты жеткізу мерзімі

Тендерге қатысу үшін қажетті құжат пакеттері

Заңдық құжаттар
  1. хаттың № 5 Қосымшасына сәйкес белгіленген форма бойынша тендерге қатысуға өтінім
  2. құрылтай құжаттарының, заңды тұлғаны тіркеу/қайта тіркеу туралы куәліктің (Жарғы, қосалқы құн салығы бойынша тіркеу есебіне қою туралы куәлік) нотариалды куәландырылған көшірмелері
  3. мемлекет лицензиялайтын қандай болса да қызмет жүргізу лицензиясының көшірмесі (салыстыру үшін түпнұсқасы) (егер сатып алынатын тауарлар/жұмыстар/қызметтер бойынша қызмет лицензиялануға жататын болса);
  4. уәкілетті тұлға – жеткізушінің өкілінің жеке басын куәландыратын құжаттың нотариалды куәландырылған көшірмесі
  5. жеткізушінің Тендерге қатысу үшін уәкілетті тұлғаға берген сенімхаты
Қаржылық құжаттар
  1. қызмет көрсетуші банктен үміткердің банктік деректемелерін, үміткердің банк алдында мерзімі кешіктірілген берешегінің жоқ екендігін растайтын анықтаманың түпнұсқасы
  2. заңды тұлғаның мөрімен бекітілген, бір жыл үшін заңды тұлғаларға арналған қаржы есептіліктердің, мөр болған жағдайда мөрмен бекітілген, жеке кәсіпкерлерге арналған салық декларациялардың көшірмелері
  3. жеткізушінің тіркелген жері бойынша Салық комитетінің салық төлемдері бойынша берешектің жоқ екендігі туралы анықтаманың түпнұсқасы
  4. міндеттемелердің уақытылы, толық орындалуы мен басқаларды (бар болса) қоса әріптестік тәжірибесін бағалау мен сипаттамасы бар, жеткізушімен бұрын қызмет істеген заңды тұлғалардың/жеке кәсіпкерлердің ұсынымдары мен пікірлерінің көшірмелері
  5. материалдық-техникалық базасының болуы туралы мәліметтер
  6. баға ұсыныстары
  7. Келісімшарт бойынша жеткізу кезінде өзара есеп айырысуды «Нұрбанк» АҚ-дағы банктік шот арқылы жүзеге асыруға келісімді растау
Басқа құжаттар
  1. жеткізілетін жабдықтың сипаттамасы мен техникалық құжаттамасы
  2. жабдықты жеткізу және кепілдікті қызмет көрсету шарттары
  3. жеткізу мерзімі
  4. ҚР бойынша сервис орталықтарының болуы (атауын, мекенжайын, байланыс деректерін көрсете отырып ақпарат беру)

Банктің Тендерлік комиссиясы тендерлік өтінімдерді қарастыруға, бағалауға және салыстыруға қатысты ақпаратты әлеуетті қызметтерді жеткізушілерге немесе тендерлік өтінімдерді қарастыруға, бағалауға және салыстыруға ресми түрде қатыспайтын басқа тұлғаға ашпауға құқылы екендігін ескертеміз.

«Нұрбанк» АҚ тендерге қатысуға өтінім берген әлеуетті жеткізушілерге тендердің өткізілмейтіні немесе кейінге қалдырылғаны туралы жазбаша хабарламасын жібере отырып, тендерді өткізбеуге немесе кейінге қалдыруға құқылы.  

Әлеуетті жеткізуші тендерлік өтінімдерді берудің соңғы мерзімі аяқталғанға дейін өтінімін өзгертуге немесе қайтарып алуға құқылы.

Тендер әлеуетті қызмет ұсынушының өкілетті тұлғасының қатысумен немесе олай болмаған жағдайда, өкілетті тұлғаның қатысуынсыз жүргізілетін болады.

Техникалық тапсырма бойынша өзге де құжаттама пакетін қалыптастыру мәселелері бойынша Оспанбаев Сабитке хабарласуыңызды сұраймыз:  +7 (727) 2 500 000 (ішкі 4000), sospanbayev@nurbank.kz

Қатысуға өтінім