«Нұрбанк» АҚ мерзімі өткен және проблемалық несиелерді өндіріп алу процесін автоматтандыру қызметтері мен CRM жүйесін сатып алу үшін ашық тендер өткізетінін жариялайды және ықтимал жеткізушілерді 2024 жылдың 22 тамызында сағ. 14:30-да Алматы қаласы, Абай даңғылы, 10«В», 3-қабат, 310 (үлкен конференц-зал) мекенжайында өтетін тендерге қатысуға шақырады.
Тендер түрі ашық
Сауда-саттық басталуы: 2024 жылғы 22 тамызда сағ. 14:30
Ұсыныстарды қабылдау: 2024 жылғы 21 тамызға дейін, сағ. 12:00
Тендерге қатысушылардың (қызмет жеткізушілердің) заңды тұлға болуы талап етіледі және тендер өткізу кезінде №1 Қосымша Функционалдық және техникалық талаптарда көрсетілген талаптарға сәйкес болуы керек.
Тендерлік өтінімдерді бағалау критерийлері:
- Бұрын жасалған келісімшарттарда «Нұрбанк» АҚ тарапынан айтарлықтай шағымдардың болмауы;
- Екінші деңгейлі банктерде бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және іске асыру тәжірибесінің болуы;
- Қолданылған бағдарламалық жасақтаманы тапсырыс беруші талаптарына сәйкес дорабатывать мүмкіндігі;
- Жеткізу келісімшартына сәйкес міндеттемелерін орындау үшін қажетті қаржылық, материалдық және еңбек ресурстарына ие болу;
- Қолданылған жүйелер бойынша тапсырыс берушілерден оң пікірлердің болуы;
- Қазақстан Республикасында 5 жұмыс күні ішінде техникалық қолдауды және кеңес беруді өз күштерімен қамтамасыз ете алу мүмкіндігі;
- Тендерге қатысуға өтініш берген және сатып алу келісімшарты жасасу кезінде салықтар мен басқа да міндетті төлемдерді уақытылы төлеу міндеттемелерін орындау.
Тендерге қатысу үшін келесі құжаттар пакетін ұсыну қажет:
1 пакет: Құқықтық құжаттама
1) тендерге қатысу өтінімі бекітілген үлгі бойынша, қазіргі хатқа қосымша қоса тіркелген, қазақ/орыс тілдерінде;
2) құрылтайшылық құжаттардың көшірмелері, заңды тұлғаны тіркеу/қайта тіркеу куәлігі немесе жеке кәсіпкерді тіркеу куәлігі;
3) белгілі бір қызметті жүзеге асыруға (сатып алынатын тауарлар/жұмыстар/қызметтер бойынша рұқсат алу қажет болса) рұқсат көшірмелері (қағазда беріледі) немесе мемлекеттің, егер қызмет хабарлама жіберуді талап етсе, мемлекеттік электрондық рұқсаттар реестрінен алынған үзінді көшірмесі көшірмесі;
4) Үміткер өкілін – өкілетті тұлғаны жеке куәландыру құжатының көшірмелері;
5) Тендерге қатысуға өкілетті тұлғаға берілген Үміткердің сенімхаты.
2 пакет: Қаржылық құжаттама
1) баға ұсыныстары;
2) заңды тұлғаның ішкі бақылау ережелеріне сәйкес толтырылған анкета,
«Нұрбанк» АҚ кірістердің заңсыз жолмен алуына және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл мақсатында;
3) Үміткердің банк реквизиттерін растайтын, банкте мерзімі өтіп кеткен қарызының жоқтығын, ақшалай қаражаттарды басқару бойынша шектеулердің жоқтығын растайтын қызмет ететін банктен алынған көмектің түпнұсқасы;
4) заңды тұлғалар үшін соңғы есепті кезеңдегі қаржылық есептіліктің көшірмелері, жеке кәсіпкерлік, сондай-ақ заңды тұлғалардың іс-әрекеттерін куәландыратын салық декларациялары;
5) Үміткердің орналасқан жері бойынша Салық комитетінің салықтарды төлеу жөнінде қарызының жоқтығы туралы анықтаманың түпнұсқасы;
6) Бұрын Үміткермен жұмыс істеген заңды тұлғалардың/жеке кәсіпкерлердің ұсыныстары мен пікірлерінің түпнұсқалары немесе көшірмелері, ынтымақтастық тәжірибесін, оның ішінде уақытылы орындауды қамтитын бағалау және мінездемелерді қамтитын (болған жағдайда);
7) материалдық-техникалық базаның болуы туралы ақпарат (қажеттілік болған кезде);
8) үміткердің ЭСА тіркеу туралы деректерінің болуы (болған жағдайда);
9) Тендер өткізуге дейінгі 2 (екі) жылға арналған корпоративтік табыс салығы декларацияларының көшірмелері. Соңғы екі жылдағы салықтық есепте шығындардың болуы ұсынылатын тауар/қызметтің (халықаралық іскерлік операцияның кейінгі нысаны болып табылатын тауарлар/жұмыстар/қызметтер сатып алулары бойынша) бағасын негіздеу қажет.
3 пакет: Басқа құжаттама
1) сертификатталған мамандардың саны туралы ақпарат (мамандар сертификаттарының көшірмелері);
2) Бағдарламалық қамтуды бір уақытта және толық көлемде орналастыруға міндеттеме;
3) ықтимал жеткізушінің қалауы бойынша басқа құжаттар.
Болжамды Жеткізуші өзінің тендерлік өтінімін дайындау және тапсырумен байланысты барлық шығындарды өзі көтереді, ал Банк пен тендерлік комиссия осы шығындар үшін жауап бермейді және тендер өткізудің және нәтижелеріне қарамастан міндеттемелер қабылдамайды.
Өз тарапымыздан «Нұрбанк» АҚ тендерлік комиссиясы тиісті емес тұлғаларға немесе тендерлік өтінімдерді бағалау, қарастыру немесе салыстыру процесіне қатысы жоқ басқа тұлғаларға тендерлік өтінімдерді бағалау, қарастыру және салыстыру процесі туралы ешқандай ақпаратты жария етпеуге құқығы бар екенін көрсетеміз.
«Нұрбанк» АҚ тендерді тоқтата тұру немесе кейінге қалдыру құқығын және жаңа өткізілетін күнді көрсетіп, тендерлік өтінімдерді тапсырған ықтимал жеткізушілерді тендердің тоқтатылғаны немесе ауыстырылғаны туралы жазбаша хабардар ету құқығын өзіне қалдырады.
Потенциалды жеткізуші өз өтінімін тендерлік өтінімдер тапсыру мерзімінің соңына дейін өзгерту немесе кері қайтарып алу құқығына ие.
Тендер қызмет жеткізушінің өкілетті тұлғасының қатысуымен немесе ондай қатыспаған жағдайда өздігінен өткізіледі.
Байланыс ақпараты:
Құжаттама пакетін жинау бойынша сұрақтар үшін Қасымғали Даулет Сайлаукенұлы телефон 8 (727) 259-97-10 ішкі. 5046, тел. 8 747-594-37-39 және/немесе электрондық пошта DKassymgali@nurbank.kz.