Құрметті ханымдар мен мырзалар!
«Нұрбанк» АҚ ЛТO-9 санатындағы лента кітапханаларын сатып алуға арналған ашық тендер жариялайды.
Тендер түрі: ашық.
Тендердің басталуы: 2022 жылғы 4 тамыз, сағат 14:30, Абая даңғылы 10В, 3-қабат, 310-шы кабинет, үлкен конференц-зал.
Сағат 16:30-да сауда аяқталады.
Құжаттар мен ұсыныстар 2022 жылғы 3 тамыз, сағат 12:00-ге дейін (қоса алғанда) Абая даңғылы 10В 204-ші кабинет, канцелярияға тапсырылады.
Тендерге қатысуға тендер өткізілген уақытта төмендегі талаптарға сай келетін заңды тұлғалар (қызметтердің әлеуетті жеткізушілері) қатыса алады:
- кәсіби біліктілік пен жұмыс тәжірибесіне ие болу, келісімшартқа сәйкес міндеттемелерді орындау үшін қажетті қаржылық, материалдық және еңбек ресурстарына ие болу;
- «Нұрбанк» АҚ алдында бұрын жасалған келісімшарттар бойынша шағымдардың болмауы;
- тендерге қатысуға өтінім беру және сатып алу келісімшартын жасасу сәтінде бюджетке салықтар мен басқа да міндетті төлемдерді төлеу міндеттемелерін орындау;
- ұсыныс барысында ұсыныстар мен ірі табысты жобаларды көрсетуге дайын болу;
- әлеуетті жеткізуші өзінің тендерлік өтінімін дайындау және беру бойынша барлық шығындарды өз мойнына алады, ал «Нұрбанк» АҚ және тендер комиссиясы бұл шығындар үшін жауап бермейді және міндетті емес;
- төлем шарттары: 50% алдын ала төлем, жабдықтар және бағдарламалық қамтамасыз етуді жеткізу, орнату және баптаудан кейін 50% кейінінен төлем;
- жабдық жеткізуші екенін растайтын өндірушінің хатын тапсыру, жабдықты орнату және іске қосуға қатысты меморандумдар;
- ұсынылған жабдықтың өндірістен алынбағанын растайтын құжат ұсыну міндеті;
- қызмет көрсетуге мүмкіндік болуы, немесе өндірушінің сервистік қолдау көрсету өкілі екендігін растайтын құжат;
- өндіруші білімін растайтын сертификаттармен бірге жеткізілетін жабдық үшін сертификатталған мамандар болуы;
- барлық жеткізілетін жабдық жаңа болуы, Техникалық талаптарға сәйкес келуі немесе асып түсуі тиіс;
- жеткізілетін жабдыққа шыққан елдің сертификат беделі және стандарттар сәйкестігі;
- барлық жабдық компоненттері спецификацияға сәйкес келуі және бір-бірімен толық үйлесімді болуы қажет;
- жабдықтардың бастапқы орнатуы және баптауға кеткен жұмыстар жабдық құнына кіреді;
- тауар жеткізу құны тауар құнына кіреді;
- әлеуетті жеткізуші барлық жеткізілетін жүйелердің орнатуын, интеграциясын, қосуды және баптауды толық жұмыс қабілеттілігін және сенімділігін біліктілікті мамандары арқылы қамтамасыз етеді.
Техникалық сипаттама және бағдарламалық өнімдер анықтамасы №1 Қосымшада көрсетілген.
Тендерлік өтінімді бағалау критерийлері:
Тендерге қатысу үшін мына құжаттар пакеттерін тапсыру керек:
1 пакет: Заңды құжаттар
1) осы хаттың №5 Қосымшасына сәйкес белгіленген үлгі бойынша тендерге қатысуға өтінім;
2) құрылтай құжаттарының, тіркеу/қайта тіркеу туралы куәліктің нотариалды куәландырылған көшірмелері (Жарғы, қосылған құн салығына тіркеу куәлігі);
3) мемлекеттік лицензиясы бар қызметке атрибутталған лицензия көшірмелерінің (салыстыру үшін түпнұсқа) нотариалды куәландырылған көшірмелері (егер сатып алынған тауарлар/жұмыстар/қызметтер лицензиялауға жатса);
4) жеткізуші өкіл - уәкілетті тұлғаның куәлігін нотариалды куәландырылған көшірмесі;
5) тендерге қатысуға уәкілетті тұлғаға берілген жеткізушінің сенімхаты;
2 пакет: Қаржылық құжаттар
1) үміткердің банк деректемелерін растайтын қызмет көрсететін банктен анықтаманың түпнұсқасы, банктің алдында мерзімі өтіп кеткен қарызының жоқтығын растайды;
2) заңды тұлғалар үшін бір жылдық қаржылық есептің көшірмелері, кәсіпкерлер үшін салық декларацияларының көшірмелері, мөр басылған (егер бар болса);
3) жеткізушінің тіркелген жердегі Салық комитетінде салық төлеу бойынша қарыздың жоқтығы туралы анықтама түпнұсқасы;
4) заңды тұлғалар/кәсіпкерлер бұрындай жұмыс жасаған жеткізушіге қатысты ұсыныстардың және пікірлердің көшірмелері (қол жетімді болса) жеткізілді;
5) баға ұсыныстары;
6) тендер өткізілгенге дейінгі екі жыл үшін корпоративтік табыс салығы бойынша Декларация көшірмесі. Егер бұрынғы екі жылдағы салық есебінде шығындар болса, қатысушы сатып алынатын тауар/қызмет үшін бағаны негіздеуді ұсынуы қажет
3 пакет: Өзге құжаттар
1) техникалық сипаттамалар, жеткізу шарттары, мерзімдері.
2) Алматы қаласында өз сервис орталығының болуы немесе қызмет көрсету бұйрығын растайтын құжаттар және өндіруші компанияның ресми авторланған серіктесі ретіндегі өкілдік өкілеттілігі
3) әлеуетті жеткізуші өзінің тендер ұсынысын дайындау және тапсыру бойынша барлық шығыстарды өз мойнына алады, ал Банк және тендер комиссия мүшелері бұл шығыстар үшін жауап бермейді.
Біздің тарапымыздан, Банктің тендер комиссиясы тендер өтінімдерін қарау, бағалау және салыстыруға қатысты ақпаратты әлеуетті қызмет жеткізушілеріне немесе тендер өтінімін қарау, бағалау және салыстыруға ресми қатысып жатқан кез келген басқа тұлғаға ашпауы туралы ескертеміз.
«Нұрбанк» АҚ тендерді өткізу туралы шешімді жазбаша хабарлап, жаңа күнді көрсетумен күтуге немесе тендерді өткізу туралы қабылданған шешімді өзгерте алады.
Әлеуетті жеткізушінің тендер өтінімін аяқтау мерзіміне дейін өзгертуге немесе кері қайтарып алуға құқығы бар.
Тендер әлеуетті қызмет жеткізушісінің уәкілетті өкілінің қатысуымен немесе өкілсіз өткізіледі.
Заңды және қаржылық құжаттар пакетін жасау жайлы сұрақтар бойынша Руслан Бакирлановқа хабарласыңыз
Тел. +7 (727) 2500000 вн. 4625 RBakirlanov@nurbank.kz
Техникалық құжаттама бойынша басқа құжаттар пакетін жасау сұрақтары бойынша Евгений Лиге хабарласыңыз.
Тел. +7 (727) 244 77 24 Evgeny.Lee@nurbank.kz
3 Қосымша. Тендерге қатысуға арналған өтінім (жүктеу. doc, 31 КБ)