Нурбанк» АҚ Алматы қ., Абай даңғ. 10В мекенжайында орналасқан Бас банктің қызметкерлері үшін 260 дана кеңсе креслоларын сатып алу бойынша ашық тендер өткізілетіндігін жариялайды.
Конкурс нәтижелері бойынша, ең жақсы шарттар ұсынған компаниямен жеткізу шарты жасалады.
Осы хабарландыруға тіркелген қосымшадан талаптар тізімін таба аласыз.
Тендер түрі: ашық
Құжаттарды жинау мерзімі: 2021 жылғы 9 қарашаның 17:00-ге дейін, мекенжай бойынша: Алматы қ., Абай даңғ., 10 «В», АХТ канцеляриясы, 310-бөлме
Ашық тендер 2021 жылғы 11 қарашада сағат 14:30-да өтеді, мекенжай: Алматы қ., Абай даңғ., 10 «В», 310-бөлме.
Жеткізушілерге қойылатын негізгі талаптар:
Тендерге қатысу үшін қажетті құжаттардың пакеттері:
Пакет 1: Заңды құжаттама
1) тендерге қатысу өтінімі;
2) мекеме құжаттарының нотариалды куәландырылған көшірмелері, заңды тұлғаны тіркеу/қайта тіркеу (жарғы, қосымша құн салығын есепке қою туралы куәлік);
3) лицензияның көшірмелері (түпнұсқасы тексеру үшін) мемлекеттік лицензияланатын қызметті жүзеге асыру (егер сатып алынатын тауарлар/жұмыстар/қызметтер лицензиялауға жататын болса);
4) жабдықтаушының өкілі ретінде өкілетті тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың нотариалды куәландырылған көшірмесі;
5) Тендерге қатысу үшін өкілетті тұлғаға берілген жабдықтаушының сенімхаты;
Пакет 2: Қаржылық құжаттама
1) қызмет көрсетуші банктен қатысушының банктік реквизиттері және банк алдындағы мерзімі өткен қарызының жоқтығын растайтын, түпнұсқадағы анықтама;
2) заңды тұлғалар үшін бір жылға арналған қаржылық есептіліктің, жеке кәсіпкерлер үшін салық декларацияларының көшірмелері, мөрімен расталған жағдайда;
3) жабдықтаушының тіркеу орны бойынша салық органынан салық жабуы бойынша қарыздың жоқтығы туралы анықтама;
4) жабдықтаушымен бұрын жұмыс істескен заңды тұлғалар/жеке кәсіпкерлердің ұсыныс хаттары, ынтымақтастық тәжірибесін бағалауларын және сипаттамаларын қамтиды, оның ішінде уақытылы, толық міндеттемелерді орындау және басқаларды қамтиды (болған жағдайда);
5) материалдық-техникалық негіздемесі туралы ақпарат;
6) баға ұсыныстары;
7) Тендер өткізер алдындағы 2 (екі) жылға арналған корпоративтік табыс салығы бойынша декларациялардың көшірмелері. Егер екі алдыңғы жылға есептілік бойынша шығындар болса, қатысушы ұсынылатын тауар/қызмет бағасын негіздеуі қажет (болашақта халықаралық бизнес мәміленің нысаны болатын тауарлар/жұмыстар/қызметтерді сатып алу кезінде).
Пакет 3: Өзге құжаттама
1) тауардың сипаты, жеткізу мерзімі шарттары.
2) әлеуетті Жабдықтаушы өзінің тендерлік өтінімді әзірлеу және ұсынумен байланысты барлық шығындарды өз мойнына алады, ал Банк пен тендерлік комиссия бұл шығындарға жауап бермейді және оның қорытындаларымен тәуелсіз міндеттемелері жоқ.
Өз тарапымыздан, Банктің Тендер комиссиясы тендерлік өтінімдерді қарау, бағалау және салыстыру туралы ақпаратты әлеуетті қызмет жеткізушілеріне немесе тендерлік өтінімдерді қарауға, бағалауға және салыстыруға ресми қатыспайтын кез келген басқа тұлғаларға жарияламауға құқылы екеніне назар аударғымыз келеді. Нурбанк» АҚ тендерді болдырмау немесе белгіленуін кейіндету құқығын өз қарамағында қалтырады және тендерлік өтінімдерін ұсынған әлеуетті жабдықтаушыларды тендердің болдырмауы немесе кейінге қалдыруы және оның жаңа өткізу мерзімі туралы жазбаша хабарлайды.
Әлеуетті жеткізуші өз өтінімін өзгертуге немесе қайтарып алуға, тендерлік өтінімдерді түпкілікті ұсыну мерзімі аяқталғанға дейін құқылы.
Байланысты тұлға:
Үшін
Қосымша №1. Техникалық спецификация (жүктеп алу. doc, 16 КБ)
Қосымша №3. Өтінім (жүктеп алу. doc, 45 КБ)