Құрметті ханымдар мен мырзалар!
«Нұрбанк» АҚ, Бас Банкіне арналған модульді Үнемі Қуат Жеткізу Жүйесін сатып алу үшін ашық тендер жариялайды және ықтимал жеткізушілерді 2013 жылғы 5 желтоқсанда Астана уақыты бойынша 9:30 сағатта өтетін жабдық жеткізу бойынша тендерге шақырады. Тендер «Нұрбанк» АҚ ғимаратында, Алматы қаласы, Абылай хан даңғылы 51/53, 5-қабат, үлкен конференц залында өтеді.
Тендерге қатысу өтінімдері конверттерде жабылып, «Нұрбанк» АҚ-тың Алматы қаласы, Абылай хан даңғылы 51/53 мекен-жайына тапсырылады.
Тендерге қатысуға талап етілген қызмет көрсетушілер, осы хатқа қосымша №4-те баяндалған талаптарға сәйкес келетін жеткізушілер ғана қатыса алады.
Тендер түрі: ашық:
Сауда-саттық басталуы: 2013 жылғы 5 желтоқсан, сағат 09:30, мекен-жайы: Абылай хан даңғылы 51-53, 5-қабат, үлкен конференц залы;
Сауда-саттық аяқталуы: 2013 жылғы 5 желтоқсан, сағат 12:00;
Ұсыныстарды қабылдау уақыты: 4 желтоқсан 2013 жыл, сағат 12:00, мекен-жайы: Абылай хан даңғылы 51-53
Тендерге қатысу үшін келесі құжаттар пакеті қажет:
1 пакет: Заңды құжаттама
1) Қосымша №2-ге сәйкес тендерге қатысу үшін белгілеген нысандағы өтінім;
2) Нотариалды куәландырылған құрылтай құжаттарының, заңды тұлғаны тіркеу/қайта тіркеу куәлігінің көшірмелері (Жарғы, қосымша құн салығына тіркеу туралы куәлік);
3) Мемлекет лицензиялаған қызмет түрімен айналысуға лицензия көшірмелері (салыстыру үшін түпнұсақ);
4) Жеткізушінің өкілі болып табылатын уәкілетті тұлғаның жеке куәлігі - нотариалды куәландырылған көшірмесі;
5) Тендерге қатысу үшін жеткізушінің уәкілетті тұлғаға берген сенімхат;
2 пакет: Қаржы құжаттамасы
1) «Нұрбанк» АҚ кірістерді заңсыз айналымға салуды болдырмау және терроризмді қаржыландыруға қарсы ішкі бақылау ережелері бойынша толтырылған заңды тұлғаның анкеталары;
2) Банк қызметтерін көрсететін банктің реквизиттерін растау және банктің алдындағы қарызы жоқтығын растау үшін банк анықтамасының түпнұсқасы;
3) Бір жылға заңды тұлғаларға тиесілі қаржылық есептіліктің, қолы бар болған жағдайда, мөрдің көшірмесімен расталған, жеке кәсіпкерлерге арналған салық декларациялары көшірмелері;
4) Жеткізушінің тіркелген жеріндегі Салық комитетінің салықтардың төленбегені туралы анықтамасы;
5) Бұрын жеткізушімен жұмыс істеген заңды тұлғалар/жеке кәсіпкерлердің ұсынған пікірлері мен ұсыныстарының көшірмелері, арадағы өзара қойылған және толық орындалған міндеттемелердің уақытылы орындалуын қоса алғанда, (бар болса);
6) Материалдық-техникалық базаның болуы туралы мәліметтер;
7) Баға ұсыныстары;
8) Электрондық сауда алаңына қатысушы тіркеуі туралы мәліметтер (бар болса);
9) Тендер өткізгенге дейінгі 2 (екі) жылға корпоративтік табыс салығы декларацияларының көшірмелері. Егер алдыңғы екі жылда салық есебінде шығындар болса, қатысушыларға ұсынылған тауар/қызмет бағасын негіздеу қажет (кейін халықаралық іскерлік қызметтің затына айналған тауарлар/жұмыстар/қызметтерді сатып алуда).
3 пакет: Басқа құжаттама
1) Техникалық сипаттамалар, жеткізу шарттары, кепілдік қызмет көрсету, мерзімдер.
Қосымша ақпаратты және анықтаманы Алексей Федорович Коломеецтен 2 599 710 ішкі 5626, 5565 телефоны арқылы алуға болады akolomiyets@nurbank.kz.