Жарнама қызметтерін сатып алу

Жарнама қызметтерін сатып алу

Тендер түрі:
ашық
Өткізілетін күн:
06.03.2025
Тендердің басталуы:
14:30
Сауда аяқталуы:
16:30
Алматы қ., Абай даңғ., 10В
3 қабат, 310 кабинет
24.02.2025

Пакеттер мен ұсыныстарды жинау

Мерзімі:
04.03.2025
Қалған уақыт:
10:00
Мекен-жай:
Абай даңғылы 10В, 204 кабинет, кеңсе

Лот

Депозиттер туралы жарнамалық материалдарды интернетке орналастыру және пайдаланушыларды мақсатты әрекеттерге бағыттау үшін nurbank.kz интернет-ресурсындағы сілтеме арқылы /person/deposits/nur-altyn-no-replenish/.

 

KPI: интернетте орналастырылған депозиттер туралы жарнамалық ақпараттан өткен пайдаланушылардан nurbank.kz интернет-ресурсындағы мақсатты әрекеттер - «Онлайн ашу», «Кеңес алу», «Банк бөлімшесіне барыңыз», «Google Play», «App Store», «2552» батырмаларын басу.

Мерзімі: 2025 жылдың сәуірінен желтоқсанына дейін.

Толық кезеңге арналған бюджет, аккаунттар бюджеті және агенттік сыйақысын қоса алғанда: 25 000 000 теңгеден аспайды

Географиялық аумағы: Қазақстан Республикасы

Мақсатты аудитория: 25+, әйелдер мен ерлер

Міндеттер: пайдаланушыларды интернеттегі депозиттер туралы жарнама арқылы nurbank.kz интернет-ресурсына мақсатты әрекеттерді жасауға тарту, бренд танымалдығын арттыру.

Тендерге қатысуға рұқсат алу үшін әлеуетті қызмет жеткізушілерге қойылатын талаптар

Төлемнің міндетті шарттары

Жеткізушінің комиссиясы келесідей тәртіппен төленеді:  

1) KPI 100% көрсеткіші орындалғанда жеткізушіге Интернетте жарнама орналастыру қызметінің құнының 100% төленеді.

2) KPI 85%-дан 99% дейін орындалғанда жеткізушіге Интернетте жарнама орналастыру қызметінің құнының 85% төленеді.

3) KPI 50%-дан 84% дейін орындалғанда жеткізушіге Интернетте жарнама орналастыру қызметінің құнының 40% төленеді.

4) KPI 50% орындалмаған жағдайда Интернетте жарнама орналастыру қызметінің құны төленбейді.

Төлем шарттары: ай сайын есептік кезеңдегі (ай) көрсетілген қызметтер бойынша Тараптар орындалу Актісіне қол қойғаннан кейін кейінгі төлем.

КPI орындалмаған жағдайда қызметтердің құнын қайта есептеу жарнама науқанының толық орналастыру кезеңі аяқталғаннан кейін көрсетілген қызметтердің нәтижелері бойынша жүзеге асырылады. Егер жабдықтаушының қызметтерінің құны, KPI орындалмаған жағдайда пайыздық градацияны қолдануды ескере отырып, Банкіге төленген қызмет құнынан аз болса, жеткізуші қайта есептелген қайтарылуға тиіс соманы Тараптар орындалған жұмыстардың (көрсетілген қызметтердің) актісіне қол қойған сәттен бастап 10 (он) күнтізбелік күн ішінде Банкке қайтаруға міндеттенеді.

Тендерлік өтінімдерді бағалау критерийлері
  1. Жарнама-ақпараттық материалдан алынған мақсатты әрекеттің құны жеткізушінің сыйақысын және ҚҚС-ты ескерумен немесе ҚҚС төлемейтін жеткізушілер үшін ҚҚС-сыз, интернетте орналастырылған жеке тұлғалардың депозиттері бойынша.
  2. Жеткізуші заңды тұлға/жеке кәсіпкер болуы тиіс.
  3. Жеткізуші кәсіби біліктілікке және жұмыс тәжірибесіне ие болуы, сондай-ақ келісімшартқа сәйкес міндеттемелерді орындау үшін қажетті қаржылық, материалдық және еңбек ресурстарына ие болуы тиіс.
  4. Жеткізуші төлем қабілетті, таратылуға жатпайтын, мүлкіне тыйым салынбаған, қаржы-шаруашылық қызметі Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес тоқтатылмауы тиіс.
  5. Бұрын жасалған келісімшарттар бойынша АҚ «Нурбанк»-тің тарапынан талаптардың болмауы.
  6. Жеткізуші Қазақстан Республикасында тіркелген болуы тиіс.
  7. Келісімшарт бойынша есеп айырысуды АҚ «Нурбанк»-те ашылған банктік шот арқылы жүзеге асыруға жеткізушінің келісімі.
  8. Интернетте жарнамалық кампанияларды жүргізу тәжірибесі бар және ұйымдардан алғыс хаттар, немесе АҚ «Нурбанк» пікірінің оң тәжірибесі болуы тиіс.
  9. Кем дегенде 3 жыл клиенттің интернет-ресурсындағы мақсатты әрекеттер көрсеткіштерімен интернетте жарнамалық-ақпараттық материалдарды орналастыру тәжірибесі болуы тиіс.
  10. Әлеуетті жеткізуші өзінің тендерлік өтінімін даярлау және беру бойынша барлық шығындарды өз мойнына алады, ал АҚ «Нурбанк» пен тендерлік комиссия бұл шығындар үшін жауап бермейді және олар бойынша міндеттеме алмайды, тәуелсіз түрде тендер өткізудің сипаты мен нәтижелеріне байланысты.
  11. Төлем шарттары: есепті кезең (ай) бойынша көрсетілген қызметтер аяқталғаннан кейін тараптармен жасалған актіге қол қойғаннан соң ай сайынғы постфактум төлем.

Тендерге қатысу үшін қажетті құжаттар пакеті

Заңды құжаттама

1) осы хаттың 1-қосымшасына сәйкес, тендерге қатысу үшін өтінім орнатылған нысанда қазақ/орыс тілдерінде;

2) құрылтай құжаттарының, заңды тұлғаны тіркеу/қайта тіркеу туралы куәліктің (Жарғы, қосымша құн салығы бойынша тіркеуге алу туралы куәлік) көшірмелері;

3) жабдықтаушы өкілі — уәкілетті тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

4) тендерге қатысу үшін уәкілетті тұлғаға жабдықтаушы тапсырылған сенімхат;

5) заңды тұлғаның атқарушы органын (басшысын) сайлау (тағайындау) туралы уәкілетті органның шешімі. 

Қаржылық құжаттама

1) баға ұсыныстары;

2) үміткердің банктегі реквизиттерін, банкте мерзімі өткен берешегінің жоқтығын растайтын қызмет көрсететін банктен анықтаманың түпнұсқасы;

3) заңды тұлғалар үшін бір жылға қаржылық есептіліктің заңды тұлғаның мөрімен расталған көшірмелері;

4) жеткізушінің тіркеу орны бойынша Салық комитетінің анықтамасының түпнұсқасы немесе салық төлеу бойынша берешектің бар/жоғы туралы электронды үзінді;

5) жеткізушімен бұрыннан жұмыс істеген заңды тұлғалар/жеке кәсіпкерлерден ұсыныстар мен пікірлер көшірмелері, құрамында ынтымақтастық тәжірибесінің бағалары мен сипаттамалары, соның ішінде міндеттемелерді уақытылы және толық орындау туралы (болған жағдайда);

6) Тендер өткізілгенге дейінгі екі (2) жылға корпоративтік табыс салығы бойынша декларациялардың көшірмелері. Соңғы екі жылдағы салық есебінде шығындар болған жағдайда, қатысушы ұсынған тауардың/қызметтің бағасының негіздемесін беруі қажет (халықаралық іскерлік мәміле объектілері болып табылатын тауарлар/жұмыстар/қызметтерді сатып алуда);

7) Нұрбанк АҚ ашылған банктік есепшот арқылы Келісім бойынша өзара есеп айырысуларды жүзеге асыруға келісім беруін растау. Әлеуетті жеткізуші тендерлік өтінімін дайындау және беруімен байланысты барлық шығындарды өз мойнына алады және Банк пен тендерлік комиссияның бұл шығындарға қатысы жоқ және олар үшін жауапкершілік көтермейді, тендерді өткізу сипатына және нәтижелеріне қарамастан.

 

 

Нұрбанк АҚ тендерді өткізу немесе кейінге қалдыру құқығын өзіне қалдырады және тендерлік өтінімдерді ұсынған әлеуетті жеткізушілерге тендерді болдырмау немесе кейінге қалдыру туралы жаңа күнін көрсете отырып, жазбаша хабарлауға құқылы. Әлеуетті жеткізуші өз өтінімін тендерлік өтінімдерді қабылдаудың соңғы мерзімі біткенге дейін өзгертуге немесе кері қайтарып алуға құқылы. Тендер әлеуетті қызмет жеткізушінің уәкілетті өкілінің қатысуымен немесе онсыз өткізіледі, егер уәкілетті өкіл тендерге қатыспайтын болса.

Өз тарапымыздан Банктің Тендерлік комиссиясы әлеуетті қызмет жеткізушілеріне немесе тендерлік өтінімдерді қарастыруға, бағалауға және салыстыруға ресми түрде қатыспайтын кез келген басқа тұлғаға тендерлік өтінімдерді қарастыруға, бағалауға және салыстыруға қатысты ақпаратты жарияламауға құқылы екенін атап өтеміз.

«Нұрбанк» АҚ тендерге қатысу туралы ұсыныстарын берген әлеуетті жеткізушілерге тендердің күшін жою, не кейінге қалдырылған күн туралы жазбаша хабарлама жіберу арқылы тендерді тоқтатуға немесе кейінге қалдыруға құқылы.
Әлеуетті жеткізуші өзінің өтінімін тендерге қатысуға ұсыныстарын беру мерзімі біткенше өзгерте немесе кері қайтарып ала алады.

Тендерлік құжаттаманы ұсынудың соңғы мерзімі - 2025 жылғы «04» наурызда, сағат 10:00-де. Құжаттар запечатанған конвертте (конвертте байланыс мәліметтері көрсетілген) Банк кеңсесіне, Алматы қ., Абай даңғылы 10 «В», 204 каб. мекенжайына ұсынылады.

Тендердің өткізілу күні: 2025 жылғы «06» наурызда, сағат14:30-да.

Заңдылық және қаржылық құжат пакеттерін қалыптастыру сұрақтары бойынша Морозов Владимирге мына телефон арқылы хабарласыңыз: +7 (727) 250 00 00, ішкі. 5385, vmorozov@nurbank.kz

Бағалық ұсыныстар мен басқа мәселелер бойынша Анкудинова Натальяға 8 (727) 2 599-710 ішкі. 5840, моб. +7 701 224 28 95, nankudinova@nurbank.kz мекенжайына хабарласыңыз

Техникалық сипаттама

Қатысушылардың өтінімі