Құрметті ханымдар мен мырзалар!
«Нурбанк» АҚ эквайрингтік желісі үшін «POS-терминалдарды (карта жабдығы)» сатып алу бойынша ашық тендер жариялайды:
Тендер түрі: ашық:
Тендердің басталуы: 2021 жылғы 16-сәуір сағат 14:30, мекенжайы: Абая даңғылы 10В, 3 қабат, 310 үлкен конференц-зал;
Сауда-саттықтың аяқталуы: сағат 18:00;
Құжаттар мен ұсыныстарды жинау 2021 жылғы 15-сәуір сағат 12:00 дейін (қоса алғанда), мекенжайы: Абая даңғылы 10В, 204 кеңсе.
Тендерге қатысуға заңды тұлғалар (потенциалды қызмет жеткізушілер) жіберіледі, олар тендер өткізу сәтіне келесі талаптарға сай болу керек:
кәсіби біліктілікке және жұмыс тәжірибесіне ие болу, келісімшартқа сәйкес міндеттемелерді орындау үшін қажетті қаржылық, материалдық және еңбек ресурстарына ие болу;
бұрын жасалған келісімшарттар бойынша «Нурбанк» АҚ тарапынан шағымдар болмауы керек;
тендерге қатысуға өтінім берген уақытта және сатып алу туралы келісімшарт жасасқан уақытта салықтар мен басқа міндетті төлемдерді уақытылы төлеуі керек.
рекомендацияларды ұсыну, сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағында ірі табысты жобаларды көрсету (бар болса).
потенциалды жеткізуші өзінің тендерлік өтінімін дайындау және ұсыну бойынша шығындарды көтереді, ал «Нурбанк» АҚ және тендерлік комиссия бұл шығындар үшін жауапкершілік көтермейді және міндеттемелер алмайды, тендердің нәтижелеріне қарамастан.
төлем шарттары: 50% алдын ала төлем, 50% кейін төлем.
Потенциалды жеткізуші жабдық жеткізушісімен келісімшарт жасасуға арналған жабдықтаушының авторизациясын (Авторизациялық хат) ұсынуы керек, орнату (инсталляциясы) және баптау, жеткізілген жабдықтың кепілдік және кепілдіктен кейінгі қызмет көрсетуін қамтамасыз ету керек.
Потенциалды жеткізуші конкурста ұсынылатын жабдықтың өндірістен алынбағанын және Тапсырыс берушінің Техникалық спецификациясына сәйкес жеткізілу мүмкіндігін өндіруші компаниядан (жабдықтаушыдан) хат ұсынуы керек.
Потенциалды жеткізуші өндіруші компанияның авторизацияланған сервис серіктесінің мәртебесін растауы керек.
Персоналда жабдықты жеткізушіден кемінде 2 (екі) өндіруші компания тарапынан сертификатталған инженер болуы тиіс, және олардың біліктілігін растайтын сертификаттарды ұсынуы керек.
Жеткізілетін барлық жабдық жаңа болуы керек, және Техникалық спецификацияға сәйкес келуі немесе одан асып түсетін болуы керек.
Потенциалды жеткізуші жеткізілетін жабдыққа шыққан елдің сертификаттарын және Қазақстан Республикасының стандарттарына сәйкестікті растау сертификаттарын ұсынуы керек.
Жеткізілетін барлық жабдық компоненттері спецификацияларға толық сәйкес келуі, өзара толық үйлесімді болуы керек.
Негізгі орнату және күйге келтіру жұмыстары жабдықтың құнына кіреді.
Жеткізу құны жабдықтың құнына кіреді.
Потенциалды жеткізуші барлық жеткізілетін жүйелерді орнатуды, қосуды іске асырады және олардың жұмыс істеуін және қателерге төзімділігін сертификатталған мамандар арқылы тексеруді қамтамасыз етеді.
Бағдарламалық өнімдердің техникалық спецификациясы және сипаттамасы №1 Қосымшада келтірілген.
Тендерлік өтінімдерді бағалау критерийлері:
Тендерге қатысу үшін келесі құжат пакеттерін ұсыну керек:
1 пакет: Заңи құжаттама
1) осы хаттағы №4 Қосымшаға сәйкес белгіленген нысанда тендерге қатысу өтінімі;
2) құрылтай құжаттарының нотариалды куәландырылған көшірмелері, заңды тұлғаны (Жарғы, қосылған құн салығы бойынша тіркеуге қою туралы куәлік) тіркеу/қайта тіркеу куәлігі;
3) мемлекеттік лицензияланатын қызмет бойынша қызмет лицензиясының көшірмесі (түпнұсқа салыстыру үшін) (егер сатып алынатын тауарлар/жұмыстар/қызметтер бойынша қызмет лицензиялануға жататын болса);
4) жабдықтаушының уәкілетті өкілінің жеке басын куәландыратын құжаттың нотариалды куәландырылған көшірмесі;
5) Тендерге қатысу үшін уәкілетті өкілді жабдықтаушының сенімхаты;
2 пакет: Қаржылық құжаттама
1) үміткердің банк реквизиттерін растайтын қызмет көрсететін банк есептілігінің түпнұсқасы, банкте үміткердің кешіктірілген қарызының жоқтығы;
2) заңды тұлғалар үшін бір жылға бухгалтерлік есеп берудің көшірмелері, оның печатымен расталған, жеке кәсіпкерлер үшін салық декларацияларына арналған көшірмелер, печатымен расталған (болса);
3) жабдықтаушының тіркелген жеріндегі Салық комитетінің салықтарды төлеу бойынша қарызы жоқтығын растайтын анықтамасының түпнұсқасы;
4) бұрынғы жабдықтаушылармен ынтымақтастықта болған заңды тұлғалардың/жеке кәсіпкерлердің пікірлерінің және ұсыныстарының көшірмелері, ынтымақтастықтың бағаларын және сипаттамаларын қамтитын, оның ішінде уақытылы, толық міндеттемелерді орындауды (бар болса);
5) материалдық-техникалық базаның бар екендігі туралы ақпарат;
6) өмір циклының құнын есептеуге арналған баға ұсынысы (қызмет ету мерзімі 8 жыл), соның ішінде POS-терминалдардың пінпадтармен лицензияларымен бірге сату құнын, қосымша бағдарламалық қамсыздандыру құнын (конфигуратор және параметрлерді қашықтықтан жүктеп алуыш), өмірлік цикл үшін кейінгі кепілді және консультациялық-техникалық қолдау құнын, Банкке енгізу бойынша пайдаланылмаған POS-терминалдардың модельдерін енгізу бойынша шығындар, соның ішінде сервис компаниясы және өту бойынша МПС консалтингілік және техникалық қолдау шығындары EMV, PayWave, PayPass Банк аумағында сертификаттау т.б.;
7) Тендерге дейін екі (екі) жылға арналған корпоративтік табыс салығы бойынша декларациялардың көшірмелері. Жинақтық есепте алдыңғы екі жыл бойынша шығындары бар алынған жағдайда, қатысушы сатып алынатын тауардың/қызметтің (тауарлар/жұмыстар/қызметтердің соңынан халықаралық бизнес операциясы болып табылатын) бағасын дәлелдеу керек.
3 пакет: Басқа құжаттама
1) техникалық спецификациялар, жеткізу шарттары, оқыту, кепілдік міндеттемелер.
2) Алматы қаласында сервистік орталықтың болуы. (атауы, мекенжайы, байланыс мәліметтерін көрсету керек).
Потенциалды жеткізуші өзінің тендерлік өтінімін дайындау және ұсыну бойынша шығындарды көтереді, ал Банк және тендерлік комиссия бұл шығындар үшін жауапкершілік көтермейді және міндеттемелер алмайды, тендердің жүргізу сипатына және нәтижелеріне қарамастан.
Өз тарапымыздан, Банк Тендерлік комиссиясы тендерлік өтінімдерді қарау, бағалау және салыстыру бойынша ақпаратты әлеуетті қызмет жеткізушілерге немесе тендерлік өтінімдерді қарау, бағалау және салыстыруды ресми қатыспайтын кез келген басқа тұлғаларға ашпауға құқылығы бар екендігін атап өту керек.
«Нурбанк» АҚ тендерді өткізу немесе кейінге қалдыруды жазбаша түрде тендерлік өтінім берген әлеуетті жеткізушілерге тендерді болдырмалау немесе кейінге қалдыру туралы оның жаңа өткізу күнін көрсете отырып хабарлама жасау құқығы бар.
Потенциалды жеткізуші өзінің өтінімін тендерлік өтінімдерді ұсынудың соңғы мерзімі біткенге дейін өзгертуге немесе кері қайтарып алуға құқылы.
Тендер потенциалды қызмет жеткізушісінің уәкілетті өкілі қатысқанда немесе қатыспағанда жүргізіледі, егер уәкілетті өкіл тендерге қатыспаса.
Тендерлік құжаттаманы ұсынудың соңғы мерзімі 2021 жылғы «__» ____ сағат 12:00
Байланыс тұлғалары:
Заңи және қаржылық құжаттама пакеттерін қалыптастыру мәселелері бойынша Индира Рахманқызы Қартаковаға хабарласыңыз.
Тел. 2 599 710 ішкі. 5385 IKartakova@nurbank.kz
Тапсырманың техникалық құжатын қалыптастыруға қатысты басқа құжаттама пакетін қалыптастыру бойынша Шокан Жетписбаевке хабарласыңыз.
Тел. 2 599 710 ішкі. 5508 SZhetpisbayev@nurbank.kz
№1 Қосымша. Техникалық спецификация (жүктеу. doc, 17 КБ)
№2 Қосымша. Таңдау критерийлері (жүктеу. xlsx, 19 КБ)
№3 Қосымша. Өтінім (жүктеу. doc, 30 КБ)